dijous, 3 de desembre del 2009

RECITACIÓ

El poema que vaig escollir va ser “Cementiri de Sinera” de Salvador Espriu, l’escriu per qui no sàpiga quin és:


“Quina petita pàtria
encercla el cementiri
Aquesta mar, Sinera
turons de pins i vinya
pols de rials. No estimo
res més, excepte l’ombra
viatgera d’un núvol.
El lent record dels dies
que són passats per sempre.”


Crec que la elecció d’aquest poema és bastant encertada perquè té 9 versos i són aproximadament els recomanats per poder memoritzar-los. Vaig treballar molt la recitació a casa però alhora de recitar-la a classe no ho semblava. Em van guanyar els nervis, quan el vaig recitar per primera vegada em vaig oblidar d’alguns versos del poema així que vaig intentar-ho un segona. en el segon intent si que el vaig dir sencer, tal i com és.

Pel que fa al volum penso que va ser correcta ja que tota la classe em va poder sentir amb claredat, pot ser també em va fallar una mica l’entonació ja que vaig recitar el poema amb una entonació molt planera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada